Selasa, 14 Disember 2010

CINTA BERTAMU_SEMANIS JANJI

Pertama kali kita bertemu,aku tak mahu menyapamu..setelah hari-hari berpandangan..akhirnya aku mengalah...lalu aku gerakan hatiku menyapamu dan bertanya kenapa..?Itulah ayat yang ulung aku huraikan..dan terkeluar dari mulutku.Perkenalan yang tanpa dirancang dan diduga tanpa disedari telah merapatkan tali persahabatan aku dgnnya.'Itulah aku pada mulanya.."
Hari demi hari,bulan berganti bulan aku semakin akrab...malah kita mula bertukar-tukar cerita suka dan duka.. >Nak dijadikan cerita....Suatu hari mungkin itulah takdirku,Aku ditakdirkan jatuh cinta kepadamu dan aku mula merinduimu setelah saat-saat perpisahanan yang tanpa disengaja...Perpisahan mengajar aku tentang rasa rindu..rasa sayang kepadamu..aku tak tahu adakah kau merasa perasaan yang sama sepertiku.December itu menjadi satu kenangan indah buatku...kemunculan kembali engkau didepanku membawa seribu makna.Engkau hadir dan meluahkan segala kerinduan yang kau ada...ahh rupanya kau sama sepertiku..terfikirlah olehku,tidak aku bertepuk sebelah tangan..rupanya cintaku berbalas.mulai saat itu ENGKAULAH KEKASIHKU tapi bukanlah yang pertama namun denganmu ada sesuatu yg indah dan istemewa yang tak dapat aku ungkaikan dengan kata-kata..Detik itu kita bagaikan belangkas..dimana ada aku dan disitulah adanya kamu,walaupun kita bersedarhana dalam bercinta.Cemburu sentiasa mengempit kita...begitulah tradisi insan bercinta..begitu juga aku.Satu saat kita pernah bertengkar.namun taklah lama cuma sementara..alhamdulilah akhirnya kita disatukan walau dalam suasana yg ringkas dan sedarhana namun aku bersyukur,tarikh keramat itu akan sentiasa aku ingati 21 jun 1988 akan ku abadikan."RENUNGILAH...BIARLAH USIA KITA SEMAKIN BERTAMBAH..NAMUN CINTA TETAP SUBUR..JGN BIARKAN IA BERLALU DIMAMAH USIA"

1 ulasan:

  1. Cinta dan Pengorbanan mu akan segar dalam hati
    sanubari ku..kaulah kekasih ku dan harapan ku..
    Tiada apa yang dapat ku katakan ...Terima kasih
    kerna bersamaku sepanjang hidup ini...

    BalasPadam